Forum www.13zsp.fora.pl Strona Gwna www.13zsp.fora.pl
forum grupowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Może mi doradzicie jakich produktów uzywać żeby loki by

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.13zsp.fora.pl Strona Gwna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 23:42, 21 Mar 2014    Temat postu: Może mi doradzicie jakich produktów uzywać żeby loki by

Musze przyznac ze tym razem staje calkowicie po stronie [link widoczny dla zalogowanych] Mozesz sobie zrobic salatke :salata,troche cebuli,pomidor,ser mazarela (swiezy) albo troche fety i pare oliwek.
[link widoczny dla zalogowanych]
miłego dzionka
W środe i czwartek mialam dość silne bóle brzucha i pleców i lekarz kazał mi przyjechać do niego do szpitala,żeby mnie zbadać.
Prawie dwa tygodnie przygotowywałam sie do głodówki-jadłam owoce, warzywa i ciemne pieczywo.Niestety w ubiegła sobote i niedziele byłam na urodzinach i imprezie a tam wiadomo- alkohol i jedzenie w tym kurczak....Dzis i jutro bedę na samych sokach plus lewatywy i od srody zaczne 10-dniowa głodówkę(podczas zamierzam robić lewatywe codziennie) Czy mogę tak to przeprowadzić?
[link widoczny dla zalogowanych]
i pisze to 100% facet.

Lekarz twierdzi że najważniejsze jest to żeby były w miarę równe wagowo - chodzi chyba o zespół podkradania czy jakoś tak to sie nazywa. [link widoczny dla zalogowanych] zawsze obcinam tak samo .;/ ahh ..

No i jeszcze pozostaje sprawa Glizdogona, w końcu ma dług w stosunku do Harrego. Troche przygrubawa jak na modelke, ale co to w erze photoshopa Nie lap mnie za slowka, chodzilo mi o to, ze KAZDY BEZ WYJATKU facet na mnie leci. Tak, tak jak tu zdobyć adres mailowy takiego przystojniaka w sutannie mam na parafii też takiego całkiem, całkiem i chętnie bym sobie pokorespondowała z nim A może Ulluśś coś nam doradzi Ona jest najbliżej tych spraw i jak już zdążyłyśmy się przekonać wie baaaaaaardzo wiele Dzięki Ulluś za info i dzięki ULLA za topik po kilku tygodniach dalej chodzilam z tymi odrostami baldzi sie wkorzalam jak podziwialam piekne zadbane wlosy moich kolezanek to ja taka glupia farbowalam wlosy na czarno!! [link widoczny dla zalogowanych]
Fanka dzieki za odpowiedz. yoko55 dziękuję kochana i tylko tyle powiem Pozdrawiam. http://www.youtube.com/watch?v=VRsJlAJvOSM czesc! No fajne, fajne Hej dziewczynki!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ot i cala filozofia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
może ktoś ma jakis pomysł ??
[link widoczny dla zalogowanych]
http://edumed.com.pl/KOSMETYKI-k94/Kosmetyki- do-ciala-k100/Rajstopy-w-Sprayu-W7-tansza-odmiana-Sally-Hans en-Airbrush-Legs-p11424.html
pytanko do :\jak ty Wam dogodzić\;


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.13zsp.fora.pl Strona Gwna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin