Forum www.13zsp.fora.pl Strona Gwna www.13zsp.fora.pl
forum grupowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

hej dziewczyny!ja też mam duży problem i chciałabym się

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.13zsp.fora.pl Strona Gwna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 2:40, 26 Mar 2014    Temat postu: hej dziewczyny!ja też mam duży problem i chciałabym się

Kupiłam ebooka: [link widoczny dla zalogowanych] Trzy godziny temu i na razie czuje się dobrze.
Twoje cialo to nie poligon doswiadczalny...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Doc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Preferuje jednak glodowki na wodzie i diety owocowo-warzywne.To dzieki nim jestem zdrowa.Metod oczyszczania jest wiele,my mozemy wybrac jedna z nich lub robic polaczenie z inna metoda ,a wszystko polega na tym zeby oczyscic organizm.Wtedy choroba nie ma miejsca.Samopoczucie jest doskonale i chyba o to chodzi. [link widoczny dla zalogowanych] nie mozemy spac bo jestesmy pobudzeni z róznych czynników, mozna to regulowac poprzez cwiczenia oddechowe, wdech buzia przytrzymac wydech nosem pogłebiajac oddechi jednoczesnie spowialniajac go regulujemy predkosc bicia serca az do momentu kiedy poczujemy ze juz jestesmy spokoini i nic nas nie meczy a serce nie ma ochoty wyskoczyc z ortbity wyciszymy sie uwolnimy od zbednych mysli naprawde pomaga ale trzeba troche posiedziec poeksperymentowac nauczyc sie samego siebie

Moze ktos chetny? to stara raszpla buziam! białostoczankaa--- nie robią problemu ze znieczuleniem na warszawskiej i psk????? Mam spory brzuszek i boczki i mam wrażenię, że a6w na to nie zadziała. [link widoczny dla zalogowanych]
Rozumie Magdalenę 20 ponieważ jesteśmy widzę podobnym wzroście i kiedyś też ważyłam 56 kg i było widać byłam dość pulchniutka i bardzo źle się czułam potem przytyłam do 46 kg i to było za mało ponieważ każdy mi mówił,że wyglądam za szczupło.Przytyłam do 48-49 kg i w takiej wadzę czuje się dobrze,Chce do niej znowu powrócić. a jak w pracy? POZDRAWIAM i trzymam kciuki za was Owszem moze pomóc wyciecie paznokcia wraz z macierzą, ale jaki będzie wówczas paznokieć to inna sprawa. Wtedy traficie do szerszego grona zainteresowanych. Nie chora chec na jedzenie. Nie mam fiola na punkcie odchudzania ale jak siade to robi mi sie taki walek a wkasciwie wal na brzuchu ze cos strasznego.
i wlasnie nadal czekam...
Mój jadłospis:
http://pieknastronazycia.nivea.pl/pl/mezczyzn amarzen/mezczyzna/id-32209
[link widoczny dla zalogowanych]
Od papierosów też Cię odrzuci, pisała o tym santana , poczytaj topik powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
witam serdecznie
Własnie odebrałam wyniki toksoplazmozy.
[link widoczny dla zalogowanych]
do poprostu- mi skupin tez zrobil zamale cycki (260cc),jestem zalamana a nie wspomne roznych innych komplikacji ,jeden sutek nizej drugi wyzej, zebrane plyny, blizy po roku widoczne z 5 metrow.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 22:59, 04 Kwi 2014    Temat postu:

A Twoja uwage o mojej \zasadniczosci\ omine.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aktualnie przeżywam traume z moimi włosami. sama taką kupiłam w NOMI czy gdzieś i tylko 2tyg mogłam się nią nacieszyć..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pije tylko soki,herbatki owocowe,wode... [link widoczny dla zalogowanych] Ich przekaz ma nas uchronić przed rozczarowaniem i negatywnymi doświadczeniami podczas stosunków seksualnych.
bo rzeczywiście byłam padnieta straszliwie po pracy ta mlodsza siostra wypaplała mi wszystko , slyszała ich rozmowy póżniej .Podobno wtedy jedna z nich miała powiedzieć że to taka lala była ,taka mądralińska-tzn ciocia,a teraz ją sobie obejrzaly z bliska jak leży i stęka z rozwaloną p......, i nawet dzieciaka nie potrafi porzadnie wyprzeć. Jest to stwierdzenie zaskakujące ale mamy tu do czynienia ze spiralą bezsenności. a obudziłam sie bez bólu. Nie róbcie od razu 10 dni na wodzie bo możecie bardzo sobie zaszkodzić,na początek 2-3 dni wystarczy.Po miesiącu 3-4 dni,potem znowu to samo. [link widoczny dla zalogowanych]
Też miałam zastoje 2-3 dniowe (właśnie weszłam w III tydz.). niem. Wklejam zasady tej dietki,może ktoś podzieli sie swoim doświadczeniem w tym zakresie,albo przyłączy do wspólnej walki?? pol ziemniaka? Mieszkam tu od 10 lat i wiem doskonale jak trudno o prace. Szukam od dłuższego czasu piosenki w refrenie której pojawia się na przemian dzwonek (jak od starego telefonu) i kukułka .Dźwięki te pojawiają się na przemian w prawym i lewym kanale (stereo).Zgóry dziękuje . I piszcie bo milo sie wygadac nieznajomym
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Masz więc jeszcze trochę czasu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze chciałam zapytać jak kondycja Twojej skóry po tak dużym spadku wagi?
Ma jakieś miłe doświadczenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pijaków się odchodzi, zostawia się ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy życiem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wikipedia nie jest wiarygodnym źródłem Nigdy wiarygodnym źródłem nie będzie portal, którego edytować mogą wszyscy użytkownicy inetu. [link widoczny dla zalogowanych] W Warszawie jest świetny salon na Merliniego.
bądź wykonywaniem powtarzających się czynności - obsługa komputera za pomocą myszy i klawiatury, granie na gitarze, praca narzędziami ręcznymi. a skoro piszesz że lekarze nie chcą usuwać Ci całej macicy (tak na marginesie to nie wiem czemu bo podobno usunięte mięsniaki lubia się odnawiać) to pozostaje Ci albo udać się do prywatnego szpitala i zapłacić za operację albo wymóc na tych lekarzach usunięcie całej macicy tylko z tym może być gorzej chyba, że też zapłacisz Bariera jest jezyk. szklanka gorącego wywaru z włoszczyzny. krzyk! [link widoczny dla zalogowanych]
Mialam juz wyznaczony termin i naszczescie torbiele zikneły, a CA mam w normie. I dokladnie w listopadzie odstawilam juz ten lek i odrazu po odstawieniu Bromka zaszlam w ciaze. pozdrawiam a gdyby tak - hmmm...no wiec wiem ile dekoloryzacja kosztuje w salonie loreal było ok.200zł !moge ci wytłumaczyc na czym to polega: I tego się będę trzymac. Bogate zdobienie m.in cyrkonie Swarovskiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam....
[link widoczny dla zalogowanych]
gdy robicie skłon do nogi starajcie się ciągnąć brzuchem (tułowiem) a nie głową.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kosmetyczka poradziła aby udać się do dermatologa i zrobić wymaz gdyż zapalenie to mogło zostać wywołane przez jakieś bakterie. [link widoczny dla zalogowanych] tylko jeden rodzaj.
Trochę mnie dobija ostatni ta stagnacja, jakiś mały kryzys się wkradł. Julii dobrze ,ze masz wogole sie do kogo odezwc,ja przez caly dzien buzia na klodke,i w domu siedze.Czasami do sklepu wyjde i na merkato.Ale zaczyna mi dokuczac samotnosc i chyba powoli zaczynzm tesknic za rodzina zwlaszcza,ze nieciekawi im zaczyna sie dziac i sie martwie. Wszystko jest dobrze. i ciężko jest także znaleźć bezstronne osoby, bo nikt nie prowadzi badań nad ich porównywaniem. Do elpida - bardzo ci wspolczuje, wiem co to znaczy miec blizne w widocznym miejscu. [link widoczny dla zalogowanych]
jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=66 prawie nieboszczyka pewnego Czy przerwać? NIE DAJCIE SIE NABRAC! Bardzo się martwiliśmy czy dziecko będzie zdrowe. A mój znajomy pyta: Zrobilam w miare porzadny wywiad.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest słaby jeśli chodzi o pomoc,przez cały ten czas dużo się mądrzył ale nie wiele działał.
[link widoczny dla zalogowanych]
Postaraj się teraz o tym nie myśleć skup się na mile spędzanym czasie i twoich ulubionych zajęciach..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój mężuś zawsze stara się abym pierwsza miała orgazm, potem dopiero on. [link widoczny dla zalogowanych] Wczoraj spróbowalam proszkiem do prania dla niemowląt - Lovela.
Mam na imie kornelia, jeśli macie ochote na spotkanie piszcie na maila [link widoczny dla zalogowanych] Boję się tylko, że nie wytrwam do końca, ale spróbować zawsze można Pozdrawiam Jeszcze raz bardzo proszę o interpretację moich wyników W Holandii mozna bardzo dobrze zarobic. Pozdrawiam i dziekuje za slowa otuchy, Julii [link widoczny dla zalogowanych]
teraz biorę marvelon i mam dość jędrny biust. Do przeczytania. Trzeba sobie jakos czas organizowac. Lubiłam go bardzo. ja mam 42 lata Ja siebie taka najbardziej lubie, moj Narzeczony tez. Jasiu fajnie opanował nocnik.Wszystko woła a Stasiu nadal nic
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 16:01, 05 Kwi 2014    Temat postu: a jeszcze dokladniej salmonella i schigella!

Faktem jest, że nikt kto tego nie doświadczył, nie zrozumie jak można żyć z alko.
[link widoczny dla zalogowanych]
turcy są obleśni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3 listopada mam próbna mature i ja nie wiem jak ja tam pójde, jak tylko wstane to zaraz kreci mi sie w głowie.. [link widoczny dla zalogowanych] ze jest gejem
Ponowne usg zmiana lito-płynna o wymiarach16 mm na 16,4 mm na 29,8 mm. Mój wykładowca opowiadał kiedyś o swoim znajomym, którego napadli i poderżnęli mu gardło, faceta odratowano, a on stosował właśnie codziennie ten masaż, juz na drugi dzien po operacji - i blizna prawie niewidoczna. ale kontakt od tamtego czasu mamy codziennie..., temat związku, miłości.... a weź go lakierem do włosów... Jeżeli masz przy sobie takiego partnera , jak piszesz, to szanuj to. [link widoczny dla zalogowanych]
U mnie było tak że na początku 5 miesiąca mój gin.powiedział mi że w ciąży bliżniaczej na 90% robi się takie badanie,ale to nie są badania prenatalne tylko takie szczegółowe usg i tam naprawdę widać wszystko,nawet w kolorze,oczewiście to jest płatne-150zł płacę za tą wizytę,Jak tam pojechałam 1 raz to stwierdzono że u jednego dziecka są pulsy w pępowinie iprzez to nie dostaje tyle pokarmu co trzeba i było faktycznie mniejsze od drugiego.Ta lekarka odrazu mi powiedziała że to nie będzie dobra ciąża iżą będą musieli tą ciążę rozwiązać wcześniej bo jak to mniejsze by nie przeżyło to musieliby ratować drugie,Jak pokazałam te wyniki mojemu gin,to mi powiedział że na to nie ma lekarstwa i mamy się tylko modlić i przyznał się że miał podejrzenia dlatego mnie tam skierował.Wyobrażasz sobie ile nerwów myśmy przeżyli,ale teraz jak tam byłam w tym Gdańsku to się okazało ze jest wszystko dobrze,prawie ważą tyle somo 940 i 928 ,ta lekarka powiedziała ze możemy o tej wcześniejszej rozmowie zapomnieć.Teraz mam tam pojechać w 32 tygodniu,Napiszmi ile twoje maluszki teraz ważą.Pozdrawiam! jestem naturalną blondynką i czasami idę (do zaufanego) fryzjera i robię sobie kilka rozjaśnionych pasemek, przez co moja czuprynka nabiera błysku i taki efekt jest fajny! To ja chętnie odkupie od Ciebie trochę do smażenia. do zagubiona w swoich marzeniach witaj nulka333...troche to co piszesz przypomina mi moją sytuacje mój były mąz tak samo postępował ,ja wyżej nie opisywałam jak te odejście wyglądało ale sytuacja była bardzo podobna do twojej.Też nie wiedział co ma wybrać ,wracał odchodził,ja się łudziłam bo to mąż tu są dzieci ?! Nic tylko sie zabic . Jestem w 9 tygodniu ciazy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja juz zapomnialam i tobie tez tak radze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pani Babicz nie polecam. Nie wiem,co będzie dalej,nie spodziewam się cudów,jestem przygotowana na wszystko,łącznie z rozwodem,ale to, co zrobiłam do tej pory było przeze mnie przemyślane i absolutnie niczego nie żałuję.A wszystko dzięki terapii i oczywiście tego forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I na jakie zarobki można liczyć? [link widoczny dla zalogowanych] Są bowiem lekarze, którzy zapisują, jak leci, niech pacjentka się rujnuje.
nie radze golic maszynka ja tak robilma i teraz zamiast 3 wloskow wokol brodawki mam chyba z 10 ;/ i teraz je wyrywam peseta potem zaczelam szukac wiadomosci w internecie na ta chorobe.. Jakieś poty występowały. nie pomagajcie mi bo i tak już mi to przechodzi !!! facet:ZADZWONIE,TO CIE ZAMKNA STARA WARIATKO [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam! W plynie zawarte sa sole, ktore dodatkowo sciagaja do jelita grubego wode. To ważne dla mnie. Dekolor i jakis kolor zblizony do Twojego naturalnego koloru, ale jasniejszy. ja dlugo szukalam i wydawac by sie moglo ze znalazlam. http://www.youtube.com/watch?v=0SdqOC8NA7s a to jest potrzebne dziecku i mamie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czerwony niespotykany na weselach bo podobno, podobnie jak czarny przynosi pecha nowozencom, wiec chyba nie wypada?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem powinna zostac na te 5 -6 miesiecy ,ale trudno mi jest kazdego dnia tesknie coraz bardziej i mimo,ze do siebie codziennie dzwonimy to jest trudno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

aplikacji? [link widoczny dla zalogowanych] Ponieważ tabletka ma taką kredową postać niektóre z nas mogą mieć i mają problem z jej aplikacją.
661 350 526 Teraz mój facet dostał jakieś pytania o ich wspólnym życiu. Drogie panie ja straciłam ciąze w 9 tyg. to jest straszne. interesuje mnie okolica Wroclawia Świdnica Wałbrzych... [link widoczny dla zalogowanych]
na 30 stopniowe upaly to sa skórzane krotkie spodenki i mini spodniczki!!! jestm Aktualnie na Paris Pantheon Assas na Master 1 (magisterka) zarzadzanie i administracja przedsiebiorstwami. Klinika jest bardzo pieknie zrobiona, czestuja herbata itp. Szukam pani Agnieszki Weiss, która całe lata pracowała na ul. chce wyjechac do pracy z tego biuro, prosze o opinie.... itd. Jestem we wczesnej ciąży ok 7 tydzień, w dniu dzisieszym otrzymałam wyniki, są one następujące:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ludzie chorzy na nowotwory, bo twoj tradzik jest wazniejszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
myslicie ze po innych tabletkACH by mi urosly?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko Pani troszkę przekłamała bo koło zamachowe ma 4,5 kg nie 8 kg. [link widoczny dla zalogowanych] Trzeba się chcieć dogadać.
Ola lubi bardziej awangardowe ciecia czy spokojne bo ja nie chce jakos awangardowo..chce tylko nadac fryzurze ksztalt, delikatnie je wycieniowac (tzn nie chce zeby byly postopniowane jakos bardzo) kiedys obcinal mnie tam Zbyszek i bylam bardzo zadowoona ale niestety juz tam nie pracuje:/ hmm i czy nie wiesz moze czy pracuje tam p. Baśkaa - super, że nic Ci nie wróciło Witajcie, rodziłam w klinice parę dni temu i też jestem mega zadowolona z opieki! Pozdrawiam serdecznie nadaje jak chcesz troche sloneczka zlapac to idz na profesjonalny solar a nie takie cos albo lepiej na sloneczko u ciebie jest 6 lamp po 15 wat a na powaznym solarium 3-6 lamp na sama twarz po 500-1000 wat a wiec jaka roznica. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, ze to nic nie da mowienie ci zebys sie nie bala czy nie stresowala. I tak też zrobiłam. cieszę się, że Tobie udało się spotkać dobrego Turka... no i tak sobie zyje letnio-owocowo Hej dziewczyny ~Dzieki Jestem pewien, ze Otto nie miał na myśli wyglądu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 22:07, 05 Kwi 2014    Temat postu: dziekuje Wam za info

miałam podejrzenia co do poważnego problemu zdrowotnego mojej córki- na szczęście w poniedziałek udało się zdobyć diagnozę, że jednak wszystko jest w porządku a właśnie przed chwilą dostałam telefon od księdza, bardzo zresztą miły, że mam przyjść dziś po mszy na rozmowę
[link widoczny dla zalogowanych]
Po około 6 godzinach takich tortur dyżurujący wówczas lekarz stwierdził, że on by to ścioł, czyli zrobił cesarkę, ale mój lekarz stwierdził, że urodzę siłami. Mój ginekolog (prof dr hab.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z piwem [link widoczny dla zalogowanych] Jak zjem karkówkę to jestem najedzona cały dzień.
Witam, mam 13miesięczną córeczke. tak jak China- Tramp Moja waga stoi jak zakleta ale nic to ... ja bym krzywdy zadnemu dziecku nie zrobila, nawet o nie swoje lepiej dbam, bo to wieksza odpowiedzialnosc i chodze ciagle pilnowac, czy cos nie naszkuci to nie strzyżenie owiec !!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
* Uzupełnienie - 45zł kręcone przy tego typu ubiorze.Kok dla 18-latki nie pasuje. nigdy nie \mialas\ z nikim takiej niewidzialnej nitki ze samym spojrzeniem wiesz co ta osoba chce powiedziec? PROSZE POMOZCIE MI ODNALEZC TYTUL PIOSENKI... myla11 no ja jestem ciut ponad miesac po i bardzo szybko sie mecze i tez czuje kłucie w srodku, swedzenie i robi sie czerwone dookoła , najczesciej wieczorami. Zdziwiłam sie bo jestem uwazana za atrakcyjną kobietę, niczego mi nie brakuje. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I jak dla mnie nie jest to obrzydliwe czy poniżające.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy nie wychodzę z łóżka niezadowolona a dzieci masz???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zeby schudnac na basenie trzeba plywac bez przerwy 30min, dopiero po takim czasie zaczynamy spalac co nieco tluszczu :d takze nie ma opierdzielania sie tylko ciezka praca polecam basen dla wszystkich, poprawia samopoczucie, pracuja praktycznie wszystkie miesnie, odciaza kregolsup i mozna by tam dlugo wymieniac :d ostatnio znow zawitalem na basen po dlugiej przerwie no i sie uzaleznilem, 5 razy w tyg smigam xD [link widoczny dla zalogowanych] Pytanie takie jak w temacie.
pozdrawiam wtedy biegam do wszystkich moich ulubionych sklepow jak szalona.... kursy zorganizowane są najlepsze, zawsze jest zabawa i ludzi fajnych mozna spotkac... Ale, co najciekawsze - na brzuchu w sumie nic mi nie przybyło, trochę na tyłku, za to biust powiększył mi się jeszcze bardziej niż przed tą dietą. ale nigdy nie zan sie dnia , miejsca i godziny . [link widoczny dla zalogowanych]
na klasztornej (nowa huta) jest salon fryzjerski, za strzyżenie płacę ok. Dalej czekam na książkę. * Naprawa Tipsa - 5zł Ja czuję się super,a jak Ty ? bardzo się cieszę bo to właśnie ubywająca waga motywuje mnie do trzymania diety. czuję się dziwnie, nic mnie nie boli, nie jestem głodna. Z peelingu jestem zadowolona, choć mniej inwazyjny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NA pająki dobry jest Raid 3w1
[link widoczny dla zalogowanych]
antybiotyk. ale robisz z igly widly
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rano odkryłam, że na biurku został kawałek papieru toaletowego (narzędzie zbrodni) i była na nim kropka tego jadu(?) i strasznie śmierdziała. [link widoczny dla zalogowanych] hejka
No w czym? no to już mi lżej dzięki śliczne zaraz sobie zrobie w piekarniku w łupienie podstawy do uniewaznienia cywilnego napisalam Ci na poprzedniej stronie, nie musisz jednoczesnie uniwazniac slubu koscielnego sa to 2 odrebne procedury. ale chwila nasycenia trwa krótko i za moment od początku... albo miałyście? [link widoczny dla zalogowanych]
a jak jest z podatkami od nieruchomosci czy sa wysokie? Nie za bardzo mam czas na pisanie, wiecej biegam, ogladam co sie pozmienialo, zalatwiam itd... Endokrynolog tez wie że biore tabletki i jest ok wiec myslę ze u mnie HTZ nie bedzie jakąś wielką nowoscia dla organizmu.Tabletki anty mój organizm toleruje bardzo dobrze dlatego jestem zdecydowana na HTZ. ja dolny slask i pogoda sie u mnie juz poprawila ale i tak nic mi sie nie chce i chyba czeka mnie caly dzien leniuchowania w domu katarzynawx na połówkowym usg pozdrowionka Do prawdziwej kobiety:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale fakt - BĘDZIE DOBRZE
[link widoczny dla zalogowanych]
I dodam, ze koncze kurs w szkole rodzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Topik ostatnio sie ruszyl, z czego bardzo sie ciesze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No 1 Shout Olśnienie [link widoczny dla zalogowanych] Lekarz powiedzial albo ciąza albo tabletki zeby to juz nie wróciło.
Jak odnajduje sie Polka w realiach wloskich? Cześć Dziewczyny! odpowie mi ktos na pytanie? może to Robie Nevil : U mnie dzien 23, samopoczucie bez zmian czyli dobrze. [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście pojawienie się potwora powoduję moje przemieszczenie do innego pokoju, ale mimo wszystko, nie mogłabym spać w mieszkaniu, wiedząc, że jest gdziekolwiek w pobliżu. W czoraj nie piłam bo stwierdziłam, ze jak L podnosi ciśnienie to kawa niewskazana. Żadnych plamień. jestem 5 lat po rozwodzie cywilnym. Kasioolka, ja nie mam juz czerwonego wcale... jesli tak to prosze o kontakt Stosuje nastepujace lewatywy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 7:27, 07 Kwi 2014    Temat postu: jest też w rzeczywistości bardzo ładna (nie wyglada tak s

) ostatnio kolega trochę mnie za brzuch ścisnął to bolał trochę.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja np. jest to szczegolowo napisane!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłem klientem znanego salonu w centrum Katowic blisko ulicy Wawelskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam was dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych] POZDRAWIAM.
Przewracam się do godź. Obiady gotuję codziennie. Sama jedziesz czy z kims? nie calkiem uderze w temat bo... a gdy rano fryzura nie jest już taka jak była wieczorem, polecam rozczesanie włosów i wgniatanie w nich wody, a raczej zmoczonymi wodą dłoniami fryzurka odżywa [link widoczny dla zalogowanych]
Ale mam przyjaciela który był typem Playboya ( co miesiąc nowa laska) i nagle w trzeciej klasie liceum pod wpływem rekolekcji, rzucił piękną dziewczynę, którą prawdziwie kochał i dziś jest kapłanem i doktorem teologii dogmatycznej Duch wieje kędy chce Buziaki dla Uli. hejka!a ja ćwicze na olpranie od 3 tygodni!i jak na razie efektów nie widać,tyle ,że waga w miejscu, uważm,że sprzęt jest ok, nie widzę sensu wydawać grubej kasy na chwilowy kaprys!!!!!!!!!!!!! nie powiem, bo humor mi sie poprawił czytając Wasze posty i wiedząc, że z takimi wynikami można zajść w ciąże (gratulacje dziewczyny!! Teraz mogę siedzieć w szkole i nie myśleć o tym, że mój brzuch głośno pracuje i musze zaraz na kibelek... No właśnie z tym brakiem miejsc to rzecz tragiczna , bo mają ich chyba 8 czy 10, prawda? Poszlam na probe do tego zachwalanego Antidotum, i powiem ze jestem milo zaskoczona. Przy kasie tym bardziej, jak gdyby nigdy nic zaplacilam jak za normalna usluge.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zastanawia mnie to co Pani napisała o laserowym zabiegu czy to ma cos wspólnego z tym ze juz wiecej blizny sie nie zrobia?Czy ze sie nierozejda.Mam nadzieje zamały sobie poradzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosze mi odpowiedziec bo zastanawiam sie nad cwiczeniami na orbitreku czy mam ćwiczyc codziennie czy trzy razy w tygodniu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 46uazbgf6it [/url]

od niedawna prowadze tez bloga na ktory zapraszam [link widoczny dla zalogowanych] bo ona nie jest taka laska,ale ladna na buzce slodka.)
Silikony, silikony, silikony. Mnie sporo czasu zajęło przestawienie się na wiedzę, że mogę jeść i nie utyję, trzeba było te stare myśli z głowy wyrzucić i zastąpić nowymi, ale wszystko się da, ważne, żeby próbować odpowiednich metod. no i zacząłem Pierwszy dzień... do Waga praktycznie była na stałym poziomie, ale te wahania jedzeniowe były masakryczne. [link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że pomimo tego iż faktycznie jest głośny to jednak 100000000000 razy lepszy od bierzni Wszystkim polecam. Ją do tematu szczepień podchodzę z wielkim dystansem, swoje przeszliśmy, ale nie wszystkie szczepienia skreslam i napewno drugie dziecko też będę szczepic tylko nie na wszystko i nie tym kalendarzem szczepień który narzuca sanepid czy ministerstwo zdrowia. nie czekaj na utratę tego by docenić,, nie zrozum mnie źle, ani cie nie krytykuje ani pouczam.. Poza tym jajka teraz od kur faszerowanych hormonami, mieso tak samo, zywnosc modyfikowana genetycznie i dziwic sie, ze takie efkty. do tego opakowania załączony jest[ rewitalizer koloru] 1 km !! A tak wogóle to dzień dobry życze wszystkim miłęgo dnia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powodzenia grapka
[link widoczny dla zalogowanych]
oj ale aby poznac kogos w takim miejscu jak pociag, sklep czy las trzeba miec naprawde ogromnie duzo szczescia! nie pomagajcie mi bo i tak już mi to przechodzi !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny czy korzystałyście lub korzystacie z chodzików dla swoich dzieci? [link widoczny dla zalogowanych] 3 lipca wracam do pracy.
jak sie zaczely mrowienia jakis przeskakiwania w okolicy troczka zginaczy to rodzinny wyslal mnie do reumatologa. myśle, że chodzi ci o coś innego- nie może uzyskać unieważnienia osoba, z której winy' małżeństwo było nieważnie zawarte i owa wina jest do tego stopnia trwała, że uniemożliwia zawarcie małżeństwa ponownie... [link widoczny dla zalogowanych] jones/22722/1024x768/ zdjęcia dzieciaków super, muszę się zebrać i też coś wysłać Byłam bardzo zaskoczona rzeczowym, konkretnym a jednocześnie bardzo opiekuńczym podejściem oraz zaangażowaniem. [link widoczny dla zalogowanych]
I dużo białej, ale gęstej wydzieliny. Jak wam się podoba to opowiem jeszcze, chociaż drugi poród nie był taki ciekawy. Po_la i ...Misha... Hej! Ale ponieważ zarówno moja mama(akromegalia,cukrzyca,drętwienie i ból obu rąk - zdiagnozowanay zespół cieśni nadgarstka) jak i tata (serce)są chorzy to w zasadzie codziennie myślę o śmierci. No to u mnie podobnie jak u was. a ja polubilam rurki!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

big-mama twierdzi że wygląda jak klucha, ale jeszcze lepsza jest nagel82 - kobieto Ty masz niedowagę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wczoraj po południu zrobiłam sobie wypad do rodzinki na wieś,było super. - dżup (dwa o czyta sie jako u -> przewaznie, czasami nacisk jest bardziej na o, jak w przypadku door - do:r, czy moore- mo:r)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli chodzi o omegę 3 zajrzyj do tego [link widoczny dla zalogowanych] cjalny_ids_1232_1 [link widoczny dla zalogowanych] Przyznam,że mnie trochę biust podnosi i zmniejsza taka dawka ćwiczeń.
ja naprawde nie rozumiem dlaczego jedni w miesiac potrafia stracic 20kg (moja znajoma po urodzeniu dziecka dokladnie tyle stracila), a inni sie glodza, katuja, i NIC! SmutnaKas Kazdy ma swoje ulubione kolory, w ktorych sie czuje dobrze, ja np nie trawie czerwonego, w zyciu nic czerwonego nie zalozylam,bo ten kolor mi nie odpowiada, ale moja kolezanka chodzi np w czerwonym plaszczu i jej pasuje idealnie- czy to znaczy,ze jest dzi**a,bo ubiera sie na czerwono??? Jak znajdziesz tam fragment mówiacy o tym że antykoncepcja na 100% wpływa na rozwój nowotworów to gratuluję Nie miałam wyboru . [link widoczny dla zalogowanych]
Gdby ktoś z Państwa borykał się z podobnym problemem proszę odwiedzić stronęwww.cleanco.pl i skontaktować się z nami, oszczędzą sobie Państwo pracy i dodatkowych kosztów. ....wyczuwam jakiś znajomy styl pisania.....w wypowiedzi powyżej.... Śledzę sobie wasze wypowiedzi i coraz bardziej mi się tu podoba aż napisałam do Was Ja nie mam co prawda takiego Fatalnego zauroczenia ale z tego co piszecie to jest to z jednej strony męka , a z drugiej cudowne uczucie tym bardziej, że wy macie swoje drugie połowy i nie dążycie do zrujnowania życia i sobie i Waszym Księżom , oni poprostu są dla was fascynujący jako ludzie , a nie tylko jako ciała (sex, sex i sex) jak to robią niektóre dziewczyny I to mi się podoba Bo jak to już któraś z Was napisala SEX TO NIE WSZYSTKO i cellulit, mam niewielki na udach. Jeżeli tak (niech ktoś fachowy zweryfikuje), to warto się poświęcić. podziwiam Czoło to pół biedy, bo maskuję grzywką poprostu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.13zsp.fora.pl Strona Gwna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin