Forum www.13zsp.fora.pl Strona G│ˇwna www.13zsp.fora.pl
forum grupowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

hej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.13zsp.fora.pl Strona G│ˇwna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 20:54, 10 Kwi 2014    Temat postu: hej

ale dziewczyny 56 cm w pasie to kurcze prawie jak udo ja ,pami─Ötam siebie sprzed lat,wydawa┼éo mi si─Ö ze jestem ┼éadna przy wzro┼Ťcie 1,70 i wadze 50 kg ludzie mi m├│wili,┼╝e wygl─ůdam jak anorektyczka,a tyle w pasie nie mia┼éam!
[link widoczny dla zalogowanych]
To straszna choroba...nieuleczalna.
poczujesz ze dosłownie rozpływa się w ustach.
Atkins pisze aby dostarczac okolo pol lyzeczki soli dziennie, najlepiej pij─ůc bulion z kostki dwa razy dziennie i oslabienie powinno przejsc
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki tej stronie dowiedzia┼éam si─Ö, jak wygl─ůdaj─ů strony sex bussinesu w Turcji.
[link widoczny dla zalogowanych]
Operacje mam przesuni─Öt─ů za trzy tygodnie..
no i wprowadzi┼éam program picia wody co┼Ť nie mog─Ö si─Ö do tego zmusi─ç, ale 2litry dzi┼Ť wypi┼éam, musz─Ö co┼Ť pokombinowa─ç, bo 3,5kg spad┼éo i dalej ani drgnie ;( te┼╝ tak mia┼éy┼Ťcie, ┼╝e Wam si─Ö zatrzyma┼éo?

w poniedzia┼éek wyje┼╝d┼╝asz, wi─Öc udanego urlopu! [link widoczny dla zalogowanych] Wiesz spadaj z t─ů twoj─ů reklam─ů!!!!
Rozumiem,ze musi ci byc ciezko. Jaki┼Ť czas temu pojawi┼éa sie piosenka spiewana przez m┼éode dziewczyny(chyba japonki) shanadoo-my samurai. farbowa┼é─ům moje wlaosy an czarny jakies pol roku.. A jak ju┼╝ sko┼äczycie studia? seminka13 [link widoczny dla zalogowanych]
Moi mili, ja mam ten problem od dawna, mam 28 lat. Dlatego chcialam zapytac jak wyglada rynek pracy dla nas na gorze, blizej Venecji czy Bergamo -obojetne byle na gorze. hejka bylam u kuzynki zlapal nas mega wileki deszcz co do jedzenia to ja juz wymyslam i dzisiaj nabrala mnie ochota na smalczyk ze skwarkami jak nigdy kupilam tylko 100 g i kurde blaszka wlasnie zjadlam bylo pyszne do tego ogorek kiszony oczywiscie jakos czuc malizna ....stokrotka a nie mowilam super ze jedziecie ja domek w dwa dni znalazlam tylko ze ja blizej czesci zachodniej sie trzymam a Ty ze z Mazur to zapewne pojedziecie gdzies blizej Gdanskamlub okolice naprawde sie ciesze moja mama tez w rozjazdach .............wycieczko juz mnie nakrecilas wiec co mam zrobic? Tyle ze z kolorem czarnym. marillion-warm weet circles aaaa już wiem o co chodzi w sumie to mogłoby być dobre dzięki Witam.
eehhhh...
b─Öd─Ö bardzo wdzi─Öczna, bo wi─Ökszo┼Ť─ç og┼éosze┼ä na necie z UK, wymaga osobistego stawienia si─Ö, b─ůd┼║ telefonu, a wiadomo, ┼╝e dzwoni─ç z PL raczej mi si─Ö nie op┼éaca...
[link widoczny dla zalogowanych]
i UZYWANE !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Michał Czernikiewicz zinfinity na Mikołajskiej!!
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja bardzo lubi─Ö r├│┼╝owe bluzeczki, co ja poradz─Ö, ┼╝e akurat r├│┼╝ podkre┼Ťla moj─ů cer─Ö i ciemno rude w┼éosy :/
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja niedlugo planuje sie przeniesc z poludnia na polnoc gdzies w okolice Wenecji, Padowy czy chocby Werony i tak pytam bo chcialabym wiedziec jak w tym miescie jest z praca? nie polecam gravistatu na te problemy jesli nie pasuja do waszego profilu..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Te┼╝ si─Ö przy┼é─ůcz─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Ksi─ů┼╝eczki D─ůbrowskiej zam├│wi┼éam obie.
Joanne Brodzik Oczywi┼Ťcie inaczej sprawa ma sie gdy kto┼Ť ┼╝yje w Ameryce Pd., albo w Australii - tam strach przed pajakami jest jak najbardziej uzasadniony. Przynajmniej jesli chodzi o podroze do USA. M.M. Za┼╝ywa tylko jedn─ů tabletk─Ö, jednak lecznicze st─Ö┼╝enie leku utrzymuje si─Ö w organizmie jeszcze przez 3-4 dni. [link widoczny dla zalogowanych]
no lepiej ┼╝ebym teraz nie wpad┼é bo nie jestem jeszcze gotowy Nie ma co sie martwic na zapas DO NULKA333..........idz do psychiatry a nie pisz swojego gg Ale spr├│buj tak, je┼Ťli bedziesz pewna ┼╝e dasz rad─Ö nast─Öpnym razem przed┼éuzysz jak pisala Oczyszczona na poczatku. A mam jeszcze jedno pytanie jak my┼Ťlicie p├│┼║niej na ten rudy kolor mog─Ö normalnie po┼éo┼╝y─ç czarne??? Ja rodzilam swoja corcie w 2000r i po porodzie lezac 2 h jeszcze na porodowce obok mnie rodzila kobieta. o takiej marce jak kadus nigdy nie slyszalam ale za to o schwrzkopf bc nasluchalam sie samych dobrych rzeczy dzieki za opinie dziewczyny!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Waga jest tez zalezna od wielu czynnikow - jeden bedzie pulchny przy 60 kg inny szczuply.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WIEC moje terminy oczekiwania wygladaja nieco inaczj niz u HANI...
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Doprosiłam się skierowania na EMG ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyszłam od fryzjera wsciekla jak osa ze lzami w oczach.

test zrobiłam 20.06.2013 o 2:45 i patrzę jedna kreska !!! [link widoczny dla zalogowanych] ABSOLUTNE ZAKAZY:
Przecie┼╝ za kolejnych 30 dni b─Öd─Ö mie─ç tego wi─Öcej! [link widoczny dla zalogowanych] W Sok├│┼éce jest przykaz porodu naturalnego, a czaem cesarka mo┼╝e uratowa─ç ┼╝ycie dzidziusia. Zatem dziewczyny - ws┼éuch*jcie si─Ö w swoje cia┼éo. Mojej kole┼╝ance ona pomog┼éa, ale mi to sie wydaje, ┼╝e po tej ma┼Ťc boli mnie... [link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze do pseudonaczycielki - bro┼ä Bo┼╝e nie m├│w o sobie ┼╝e jeste┼Ť pedagogiem, bo widz─Ö ┼╝e nie masz o tym poj─Öcia. Jasne jak chcesz to skonsultuj si─Ö jeszcze z ginem ale jestem pewna, ┼╝e powie Ci to samo. dlatego pytalam czy sa jakies kosmetyki zeby na suche wlosy dac,,, hej,juz od czterech dni moj maly paluzek u lewej reki jest zdretwialy(takie mam wrazenie)s┼éabo go czyje a teraz to sie przesuwa na kolejne palce.choc nie spalam na tej rece i nic co wymagalo wysilku nie robilam.mam tez skurcze w nocy ale czesciej nog i to strasznie boli (uczucia rozrywanej nogi)nie wiem czy przejdzie ani co to jest,i czy musze isc do lekarzy. Czy moge znalezc Cie na jakims czacie lub jakos pisac do Ciebie? mi sie tam podoba i nie obchodzi mnie co s─ůdz─ů inni!! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja dzisiaj byłam pierwszy raz.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jelito sk┼éada si─Ö z 3 g┼é├│wnych cz─Ö┼Ťci:
[link widoczny dla zalogowanych]
Siema dawno si─Ö nie odzywalem musz─Ö wam powiedzie─ç ┼╝e ja mam 4 dni do zdj─Öcia aparatu i mam zgiecie 20 stopni a ─çwicze 3 razy po 30 minut lizarov nosilem 6 miesi─Öcy Po prostu jestem wysoka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
my najcz─Ö┼Ťciej jemy kurczaka i dlatego to dla mnie wa┼╝ne, ale po twoim po┼Ťcie spr├│buj─Ö z wieprzowina.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale to bardzo ┼éadne imi─Ö [link widoczny dla zalogowanych] Mama sobie stoi za lad─ů i nagle s┼éyszy takie \'stuk\'.
Setki sposobów, lekarze, moczenie i nic, ciagle wrastały od nowa.w lipcu trafiłam do gabinetu przy szkole kosmetycznej na ul. takim: Przepraszam, jesli piszę trochę oschle i jakby....tyranizuję, ale naprawdę wiem jak Ci jest ciężko. Ok 580 tys. \ [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli to nie pomo┼╝e, mam wr├│ci─ç na terapie lekami antydepresyjnymi. Chc─Ö troszk─Ö informacji bo zamierza┼éam si─Ö skusi─ç na te zabiegi ale sama ju┼╝ nie wiem czy sobie nie zaszkodz─Ö (aha bli┼╝ej mi do 50-si─ůtki ni┼╝ 40-stki za godzine 350 zl ??? Podczas glodowki jakos latwiej jest nastawic.sie na przeplywajaca energie Ijeszcze jedno,Bog stanowczo zakazal modlenia sie do kogokolwiek innego niz On,kto zatem wyssal sobie z palca tych wszystkich \siwetych\???Kto produkuje figurki i cuda niewidy (cielce prosze ja Ciebie) Ja dzi┼Ť b─Öd─Ö bra┼éa je 3 dzie┼ä. Jednak nawet gdyby robili, to nie martw si─Ö!
pol godziny masakry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.13zsp.fora.pl Strona G│ˇwna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin